Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) is het kennisnetwerk op het raakvlak van marketing, innovatie en technologie. We willen de commerciële slagvaardigheid van onze leden vergroten en van Nederland het meest inspirerende marketingland van Europa maken. Bezoek onze website voor meer informatie.

Aljan de Boer
Aljan de Boer
Strateeg en professioneel spreker bij TrendsActive.
TrendsActive is een internationaal trend innovatie bureau. We zijn gespecialiseerd in trendonderzoek en in het praktisch vertalen van trends naar innovatie en marketing. Vandaar ook onze pay off: ‘Great trend! Now what?’. Onze trends zijn gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek dat al meer dan tien jaar doorlopend wordt verzameld door onze sociaal-culturele onderzoekers. Ze geven duiding aan een snel veranderende en vaak complexe omgeving. Begrip van onze trends helpt organisaties relevant te blijven en aansluiting te vinden bij hun doelgroepen. Wereldwijd helpen we merken om te innoveren. Meer weten? Mail aljan@trendsactive.com of bel 06-31907499.
Stefan Harzevoort
Stefan Harzevoort
Strateeg bij digitaal innovatiebureau Valtech.
Digitale technologie heeft onze cultuur en het marketingvak opnieuw gedefinieerd en een vluchtige beleveniseconomie gecreëerd. Voor onze opdrachtgevers zowel een uitdaging als een ongekende kans om te innoveren, te transformeren en te leiden. Als strateeg ontdek ik inzichten, strategieen en concepten die vooraanstaande merken daarbij helpen. Bij Valtech werk ik samen met 200 digital inonovators. De succesformule? Een perfecte blend van strategie, design en geavanceerde technologie. Boswandeling, briefing of inspiratiesessie? Bel 06-42703415 of mail.

PARTNERS

Aha! Inspiratiesessie

Wil jij je team inspireren om meer Millennial proof te worden? Ontdek aha-momenten met onze in-company inspiratiesessie. We presenteren alle inzichten van ons onderzoek, best-practices en adviezen. Zo creëeren we samen voorwaartse energie en een team met een gedeelde visie op de toekomst.

So What? Workshop

Verken welke inzichten voor jouw merk het meest relevant zijn en ontwikkel co-creatief concepten die relevant zijn voor Millennials en haalbaar voor jouw budget en team. Het resultaat van deze workshops is een antwoord op de vraag ‘So what?’ in de vorm van concrete en presenteerbare concepten.

Klaar voor de volgende stap?